tirsdag 17. desember 2013

J U L E K A L E N D E R 4.søndag i advent



Da var det tid for å delta i den siste trekningen av gavekort!



søndag 22.desember, kl 21, trekkes vinneren av et gavekort på 1500,-!
Legg igjen en kommentar under dette innlegget, om hva du ville brukt gavekortet på i butikk eller nettbutikk, og skriv hvor du har delt julekalenderen videre.
Så er du med!
Om ikke kommentaren din syns med en gang, er det fordi den må godkjennes først. Den postes så fort som mulig!
Lykke til!


Tenk at det kun er én uke til jul?
Håper dere har tid til å kose dere med de siste forberedelsene. Kom gjerne innom oss for en pust i bakken. Litt vakker julemusikk, nydelig ting og en kopp med noe varmt å drikke kan gjøre underverker.
Våre åpningstider frem til jul er:

Tirsdag 17.12: 10-16
Onsdag 18.12: 10-16
Torsdag 19.12: 10-22
Fredag 20.12: 10-16
Lørdag 21.12: 11-17
Søndag 22.12: 11-17
Mandag 23.12: 11-14












Ha en strålende tirsdag!!!

15 kommentarer:

  1. Hei Jenter! Jeg prøver meg igjen, om jeg vinner så har jeg veldig lyst på en av de fine skinnfellene, eller en eller flere andre skatter.. :) Krysser fingre og tær... Deler og deler og deler på facebook.. :)

    SvarSlett
  2. Skulle jeg ha blitt den heldige vinneren av gavekorte så hadde jeg brukt den til å kjøpe meg min drømmestol(pyntestol) Lord lg stol i farge beige ;) Siden er likt og delt på min facebook.. mvh Sussanna Campos

    SvarSlett
  3. Hei igjen Lykkejenter;-) Prøver lykken igjen jeg og dere vet jeg har mange ønsker fra fineste butikken deres;-)Det hadde jo vært en hyggelig julekalender overraskelse til hun som aldri fikk julekalender i heimen i år, ho ho.Deler på face:-)

    SvarSlett
  4. Fjerde og siste forsøk, og siden jeg lærte som liten å aldri gi opp, så prøver jeg igjen! :-) Jeg ville blitt over meg av lykke hvis jeg vant og fikk brukt gavekortet hos dere på den nydelige fjærlampa fra Vita Eos. Kommer uansett innom den nydelige butikken deres på torsdag for litt julegavehandling :-)
    Varme førjulsklemmer fra "nabo'n" på Elle :-)

    Også har jeg selvfølgelig delt både på Instagram og Facebook :-)

    SvarSlett
  5. Hei, jeg ønsker meg store sølvfargede lysestaker og nye lamper. Så et gavekort hadde blitt brukt på det:).
    Liker og deler på Facebook. Hilsen Tone
    Sunde@madshus.com

    SvarSlett
  6. Det å stå sammen i tykt og tynt er noe av det med å være gift. Nå har det seg slik at jeg har hørt om denne lampa i to måneder snart - Fjærlampa fra Vita Eos - Hun har til og med vist meg alle størrelsene. Min første reaksjon var: hvordan tørker man støv av den? Dumme meg tenkte ikke på å ta den ned og ut på trappa for å "lufte" den. Uansett, dersom jeg er heldig og vinner et gavekort, er det fjærlampa det kommer til å bli brukt på. Jeg har faktisk ikke råd til allverdens av julegave til min kjære i år, så det ville vært en utrolig kjærkommen gave.


    SvarSlett
  7. Jeg ville brukt gavekortet på å freshe opp inngangspartiet i hjemmet mitt! Linken er delt på facebook samt på SMS!:-)

    SvarSlett
  8. Gavekort ville vært perfekt nå som mamma fyller 60 år og fortjener flott gave :-) God Jul :-) Delt på facebook ;-) Jannicke Sørli

    SvarSlett
  9. Hei!

    Prøver lykken en siste gang og skulle jeg være så heldig ønsker jeg meg fjærlampen i str XL. Den ville passet perfekt hjemme hos meg!

    Hilsen Tove (tmloken@frisurf.no)
    Delt på FB

    SvarSlett
  10. Jeg prøver meg også en siste gang og håper på å være den heldige vinneren :) Jeg ønsker meg en stubbe fra krosser. De er så fine :)
    God jul! Delt på fb.

    Fra Camilla (camilla_pettersen_@hotmail.com)

    SvarSlett
  11. Prøver en siste gang! Håper på å vinne og bruke gavekortet på lykter til mitt snart nyoppussede hjem :-) deler på facebook.
    Mvh Astrid M Granli
    ast_mari@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Glimrande stjärnor lyser upp fönster överallt;
    Utomhus är allt skimrande vitt och kallt;

    Huset fylls med tomtar, stora och små.
    Och julskinkans doft kan jag inte motstå.

    Under Julgranens vackra ljus sitter en fint inslagen klapp;
    Presentpapper med Lykkelig på Havers logo på och en söt lapp.

    "Till min käraste man på jul
    Med detta kommer du ha skitkul
    Något du drömt om i många år
    Vet du vad det är du får?
    Fin inredning väntar dig,
    Bara det bästa för min favorit tjej. ;)"

    'Kan detta verkligen vara sant undrar jag?
    Ett presentkort från Lykkelig på Haver på juldag?'

    Medan eldens varma skuggor dansar till en underbar sång;
    Drömmer jag bort mig om hur en fantastisk jul är på gång.

    kylielarsson@gmail.com

    Hoppas turen är på min sida denna gång! God jul :)

    SvarSlett
  13. Det er fortsatt Kensington veggklokka som frister :) Deler på facebook. God jul ønsker jeg dere! Gleder meg til nytt år og nye besøk hos dere!

    Mara Dagestad

    SvarSlett
  14. Hei og god jul!
    Kona mi introduserte meg for butikken deres for noen uker siden og dere fører akkurat den stilen som vi som nygifte ønsker å ha i vårt hjem. Jeg er veldig imponert over designet og kvaliteten på varene deres, og det som fanget oppmerksomheten min mest var håndklærne fra Sirocco Living i egyptisk bomull! Vi liker å leve et enkelt liv med med litt hverdagsluksus, så hvis jeg hadde vunnet gavekort hos dere skulle jeg brukt det på noen kvalitetshåndklær så kona mi kan få litt spa-følelse i hverdagen. Siden vi har seks måneders bryllupsdag i dag hadde det vert en ekstra gladmelding å få!

    Jeg deler på melding og på Facebook.

    Ha en riktig god jul!

    Vennlig hilsen Adam
    Adamkophamer@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!