tirsdag 10. desember 2013

J U L E K A L E N D E R 3.søndag i advent

Vi har endelig fått inn de nydeligste stjernene fra LadyBurk,
ulikt det meste vi har sett egentlig- ubeskrivelig vakker...


Anbefales og se den live i butikken vår.

Nå, tid for å delta i "kampen" om den neste søndagsluken.





Neste søndag er det ny trekning, og du har nå mulighet til å vinne et gavekort på 1200,-
Det kan brukes i nettbutikk, eller i butikken vår om du bor i nærheten.
Alt du trenger å gjøre, er å gå inn på nettbutikken vår og finne deg noe du kunne tenkt deg å bruke gavekortet på, del kalenderen videre på facebook, instagram eller din egen blogg.
Skriv så i en kommentar under dette innlegget både hva du kunne tenke deg, samt hvor du har delt videre. Da er du med i trekningen, som foregår søndag 15.desember kl 21.
Kommentarene deres publiseres så fort som mulig, skriv bare en gang- dere kommer med!

Lykke til!!!

16 kommentarer:

  1. Har veldig lyst på en lampe og fat :-)
    Kari
    (kari_haagensen@yahoo.com)

    SvarSlett
  2. Ønsker meg masse fra den fine butikken deres jeg.. Kanskje en puff, eller en skinnfell, eller den nydelige stjernen fra Lady Burk.. Deler på Facebook og Instagram.. Krysser fingrene!!!! :)

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker meg jo så mye fra dere;-) Men klare favoritter er de vakre nye lyktene fra Lady Burk og skinn puffene:-) Tenkt så lykkelig eier jeg hadde blitt, hi hi:-)

    SvarSlett
  4. Jeg prøver lykken igjen og ønsker meg noen av de fine lyktene deres :) Har delt siden på facebook.
    Astrid Marie Granli (ast_mari@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. :) Liked and shared on facebook..
    Anything from Lady Burk is on my wish-list.. <3

    Merry Christmas
    Vivi (vivihh73@live.com)

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint :) Har delt på fb og instagram (har ikke blogg)!!

    Ønsker meg: http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=16
    Helt fantastisk skinfell!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Mara Dagestad (maradagestad@hotmail.com)14. desember 2013 kl. 20:45

    Ønsker meg Kensington veggklokken. Har delt kalenderen på facebook og håper mange av vennene mine handler hos dere :)))

    SvarSlett
  8. Prøver lykken igjen.. dere har så mye flott, vanskelig å velge bare en ting... Men denne gangen setter jeg opp Lady Burk pendel: http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=54

    Delt på bloggen :)

    God helg, tvi tvi til trekningen ^_^
    Eli Kristin

    SvarSlett
  9. Nå har jeg forelsket meg i den hvite hesten deres★♥Ønsker meg den VELDIG:-)

    SvarSlett

  10. Att kunna beställa fred på jorden;
    Eller en tidsmaskin i orden.
    Dessa är nog härliga önskningar som vi alla har;
    Tyvärr är en sådan önskan ej uppfyllbar.
    Men näst bäst är de underbart fina saker;
    Som du hittar hos Lykkelig på Haver med något till alla smaker.
    Man hittar alltid grejer som tänder den kreativa gnistan;
    Och härliga produkter som hamnar på önskelistan.
    Ta lampan Vita Eos som ett exempel.
    Den får såklart min belåtenhetsstämpel.
    Stilig och elegant;
    Adjektiv som beskriver den briljant.
    I er butik är jag otroligt kär;
    Jag har delat tävlingen på Facebook här - https://www.facebook.com/kylielarsson/posts/10151853122202321

    Produkten jag skulle köpa (plus lägga lite till) :) http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=56

    Tack och god jul!

    kylielarsson@gmail.com

    SvarSlett
  11. Kommentaren min som jeg skreiv på tirsdag er borte ser jeg. Så da prøver jeg lykken igjen og håper ikke det er for sent. Jeg ønsker meg mer enn gjerne en fantastisk fjærlampe fra Vita Eos. Den er bare så nydelig og stua mi har ikke hatt taklampe de to åra jeg har bodd her :-(
    Har delt på både Facebook og instagram :-)
    Therese

    SvarSlett
  12. Ønsker meg en lampe, som jeg har en fra før av fra dere.. Eller noe annet fint...
    mette.kluwer@broadpark.no

    SvarSlett
  13. Jeg har mange ganger siklet på ei offwhite perlepute når jeg har vært innom hos dere, og en brunbronset paljettpute, disse ønsker jeg meg ❤️ Blant MYE annet dere har!

    SvarSlett
  14. Jeg ville brukt det på lamper! Dere har noen nydelige lamper! Hadde nok lett svidd av både 1200 og 12000 i butikken om jeg hadde kunnet :-)
    Juleklem Kari
    (kari_haagensen@yahoo.com)

    SvarSlett
  15. Så gøy med adventskalender! Jeg vil være med:-) Ikke lett å velge hva jeg ville brukt gavekort på med så mye fint i butikken, men kanskje lykter fra Lady burk.
    Krysser fingrene og deler på Facebook.
    Hilsen Solveig

    SvarSlett
  16. Ønsker meg den stjernen fra Lady burk! Sett den live i dag:-) Kjempefin!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!