mandag 2. desember 2013

J U L E K A L E N D E R 2.søndag i advent



Den heldige vinneren av den første trekningen ble, Maja Moe-
vi gratulerer!

Beautiful Wrapped Christmas Gifts - Bing Images
pinterest

Neste søndag er det ny trekning, og du har nå mulighet til å vinne et gavekort på 800,-
Det kan brukes i nettbutikk, eller i butikken vår om du bor i nærheten.
Alt du trenger å gjøre, er å gå inn på nettbutikken vår og finne deg noe du kunne tenkt deg å bruke gavekortet på, del kalenderen videre på facebook, instagram eller din egen blogg.
Skriv så i en kommentar under dette innlegget både hva du kunne tenke deg, samt hvor du har delt videre. Da er du med i trekningen, som foregår søndag 8.desember kl 21.
Lykke til!!!



Håper der alle hadde en veldig hyggelig 1. søndag i advent i går.
Vi legger ved litt stemningsbilder, og ønsker dere en fortsatt fin mandag!


Advent… maybe make the ribbon or twine purple and pink


Ólöf Jakobína: aðventa





#christmas #calendar #advent #winter #wintermood #snow Advent. Use mason jares and tea lights epson salt


Advent wreth from bobedre.dk



Advent


Christmas candle holder



Image de renne Cartons Silhouette Situé dans la crème


Advent



Advent
foto:pinterest

Minner også om våre åpningstider frem mot jul:
mandag: stengt
tirsdag: 10-16
onsdag: 10-16
torsdag: 10-22
fredag: 10-16
lørdag: 11-17
søndag: 11-17





15 kommentarer:

  1. Vil så gjerne være med i julekalenderen din :D

    Klem,
    Linap3(at)yahoo.com

    SvarSlett
  2. Nå har jeg delt på både Facebook og Instagram :-)

    Jeg ønsker meg så veldig en Eos Mini! Har ikke funnet den perfekte lampen til ha i taket her de to åra vi har bodd i dette huset. Så det er noe som mangler, og er til tider mørkt og trist. Men så fant jeg fjærlampen i butikken på Haver og falt pladask!

    SvarSlett
  3. Så kjekk julekalender, jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    Dere har utrolig mye flott - plukket meg ut bl.a. ei Sanna lykt, stor:
    http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=94

    Jeg har delt i bloggen min :)

    Ha en fin dag!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  4. Hei

    Jeg har delt på Facebook. Jeg vil bruke gavekortet på en stor Sanna lykt hvis jeg vinner.

    Barbro (barb-tve@online.no)

    SvarSlett
  5. Jeg har delt på facebook og bloggen min: http://christinesdrommer.blogspot.no/2013/12/julekalender-fra-lykkelig-pa-haver.html

    Drømmer om å få kjøpt vakker pynt til juletreet!

    Hilsen Christine

    SvarSlett
  6. Elsker EOS Lampen,,,, Gud, så fin den er!!! Kunne kose meg med den ;D

    Liker/deler fb sia

    Klem,
    eileen
    mail: wishing_me(at)yahoo.com

    SvarSlett
  7. Jag vill gärna vara med :)
    Delar på fb..
    Kram Lily Stargazer

    SvarSlett
  8. jeg ønsker meg vinkjøleren som dere har utstilt i butikken :-)
    jeg har delt på fb :-)

    SvarSlett
  9. ønsker meg 3etg nikkel fat;) deler på fb! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  10. Ønsker meg noen av de fine lyktene deres! Vi pusser opp hjemme og det hadde vært perkeft å ha til jul :-) har delt på face.
    Mvh Astrid Marie Granli, ast_mari@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker meg nydelig brun skinnpuff fra Lady Burk! :-) Har delt på facebook ;-)

    Mvh Silje Eliassen (silje@upk.no)

    SvarSlett
  12. Ønsker meg det fine hvite trebrettet deres :) Delt på facebook!
    Mvh Camilla Pettersen :)
    Camilla_pettersen_@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Ønsker meg så masse fint av det dere har :) Tvitvi!! Delt på facebook! :)
    mvh Monica
    monabels@live.no

    SvarSlett
  14. Prøver lykken, kanskje litt sent men.

    Ønsker meg dette skjerfet: http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=131

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!