fredag 29. november 2013

J U L E K A L E N D E R




Hver søndag i advent, trekker vi en heldig vinner av 
et gavekort i nettbutikken vår!
Bor du i nærheten, kan du selvfølgelig få bruke gavekortet i butikken istedet.





For å vinne søndagens trekning,
 trenger du bare gå inn på nettbutikken vår og finne noe du kunne tenkt deg å bruke gavekortet på, skrive det i en kommentar under dette innlegget og dele blogginnlegget videre. Enten på din egen blogg, facebook eller instagram. Vinneren trekkes kl 21 søndag, og ny mulighet til å bli med i konkurransen om det neste gavekortet kommer påfølgende mandag.
(kommentaren din synes ikke med en gang, da den må godkjennes. Vi poster kommentarene deres så fort vi bare kan, alle er med!)
Lykke til!!!!




18 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg veldig et stort veggornament som passer til det lille jeg har kjøpt hos dere! Det ville passet perfekt som julegave til meg selv! De er rå F I N E!!! (Delt på FB!)

    SvarSlett
  2. OJ,
    så gøy,
    ønsker meg Shopper veske , taupe med engelvinger.
    nydelig.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  3. Jeg mangler liksom en saltlykt til samlingen i heimen fra dere;-)

    SvarSlett
  4. Leaf lykt sort, stor medium og liten

    Anita Vilholm

    SvarSlett
  5. Jeg ønsker meg lamper med sølv fot de er KJEMPEkjekke.

    SvarSlett
  6. Ønsker meg dette :
    Tonder, 3 etages fat i raw nickel http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=165

    SvarSlett
  7. Renate Kristoffersen30. november 2013 kl. 05:05

    Jeg ønsker meg det hvite rektangulære veggornamentet :-)

    SvarSlett
  8. Masse fint å ynskja seg.. Krusedullsmykke, speilstjerne, leaf lykt...
    Dorthea M
    (Deler på instagram)

    SvarSlett
  9. Kensington klokke står høyt på ønskelista:)
    Hilsen Tone
    Sunde@madshus.com

    SvarSlett
  10. Det grå ullskjerfet ønsker jeg meg :-)
    Hilsen Linda Ulsteen
    oyvind.fimreite.hansen@fredfiber.net

    SvarSlett
  11. Hos meg står speilstjerne i sølv høyt på ønskelisten.
    Hilsen Lene

    SvarSlett
  12. Jeg ønsker meg veldig bordlampe fra Nomi. Hilsen Trine Refsnes. Trine-kosheim@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Uhh der er så mange fine ting at vælge imellem, men skulle jeg vinde ville jeg bruge gavekortet på denne fine fjer lampe til min datters værelse:
    http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=44
    Ha en glædelig 1 december :-)

    Hilsen Mette
    Mettelyneborg@mac.com delt på Intragram

    SvarSlett
  14. Ønsker meg en lady burk pensel teardrop. :)

    SvarSlett
  15. Ønsker meg: http://www.lykkeligpaahaver.no/productdetails.php?product=53

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Ønsker meg en Ball bordlampe. Lekker ♥

    SvarSlett
  17. Hei! Jeg og mannen min er nygifte og her i huset hadde det store kurvbrettsettet passet perfekt til jul. Da skal jeg vekke ham med frokost på senga - og hvilken flottere måte å servere det på enn på et av de brettene, og for en herlig start på dagen før familien kommer på besøk? :)

    Hilsen Maja Moe, maja.moe@hotmail.com som deler på bloggen min og på Instagram :)

    SvarSlett
  18. Ønsker meg EOS lampen :)

    Delt på FB
    Hilsen Solfrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!