fredag 1. mars 2013

FredagsWOW



Fredag, første dagen i mars, første vårdag,  og den kom som bestilt-
ihvertfall en preview!
Solen varmet godt i låveveggen på Haver i dag, herlig!
Stemningen var dermed satt for fredagens WOW..
SPRING FEELING!



Coral


spring topiary


This part of the kitchen is what I love the most that I envision in my dream home! I love the windows because while you wash dishes you could stare out the windows and just watch nature! This sink with the windows and cabinets have a spring feeling which I love! You could even take away the flowers and I think it still feels like spring because of the way it is designed!


Great blog and ideas of where to buy discounted home goods.


.



Spring feeling in my living room.


.


Martha O'Hara Interiors - dreamy dining room


.


Cozy


<3


green and white


<3

Ønsker dere en fantastisk første-vår-helg!

Heidi&Lizann

5 kommentarer:

  1. Så flotte, inspirerende bilder! :) Ønsker dere ei riktig fin helg :) Her i nord kom endelig litt snø tilbake, så det er litt rart å lese om alle sørpå som priser våren... ;)

    SvarSlett
  2. Heidi!
    Fra Home &Cottage den og, 179,-kr....Ikke stort å lure på:-)
    Klem♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anette, denne må jeg ha. Ønsker deg og dine en fin uke:)

      Slett
  3. Hei
    Lenge siden sist,håper alt står bra til ?
    Så hyggelig at du likte bilde mitt.Planen er at jeg både tar i mot bestillinger og legger bildene jeg maler i shoppen min ,om det er noen som ønsker det .Jeg håper jo selvfølgelig at jeg skal bli en stor "kunstner" en dag....hi hi
    Så bare kontakt meg hvis det er noen av bildene du skulle være interesert i.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Hei Heidi, alt bra med lykke jentene, vi jobber, står på og koser oss i vår nydelige butikk:) Bildet vi så på bloggen var aldeles nydelig, sender deg en mail vedr dette. Å du jeg er helt sikker på at du alt nå er på vei til å bli en str kunstner;)
    Hyggelig om du rekker innom oss en dag:) Ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!