fredag 15. juni 2012

FredagsWOW



Lykken er et sommerhus...?


Svenskt, landlig og sommerromatisk....
..men også variert og sprekt innredet.
Vi WOWer over dette flotte sommerhuset i kveld,
og drømmer om at varmen skal komme tilbake!










Gjesterom med glade farger.



Et annet gjesterom i nostalgisk stil..






Selvlagde sofaer fungerer som gjestesenger, og oppbevaring.



Master Bedroom, med staselige senger fra 1800-tallet.



Ombygget gammelt skap ble baderomsmøbel.



Landlig kjøkken






Smart og moderne oppbevaring.




Det ble bare såvidt det ikke gikk over i "LørdagsWOW" i stede(litt nettproblemer),
men vi rakk det.
Ønsker dere alle en deilig lørdag i morgen! Og vi.. vi skal KOSE oss i butikken vår.
Kanskje vi sees?
Heidi&Lizann

2 kommentarer:

  1. Ja må si jeg kunne godt ha feriert i slike omgivelser jeg.herlig sommer-wow-hus.ha en fin helg! Klem fra yvonne. Ps jeg har mini give away på min blogg nå meld dere på om dere ønsker :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Har nå sett på litt av det dere har lagt ut og vært innom hjemmesiden deres. Liker veldig godt bildene og innleggene dere legger ut, så kommer definitivt til å følge bloggen deres. Jeg lager selv interiør og småmøbler av drivved fra Mjøsa og er alltid kjekt med litt inspirasjon. Kom gjerne innom nettsiden min og ta en kikk :)

    Ha en fin uke!

    Mvh Hege Marie

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!