mandag 5. mars 2012

NorefjellHytta in my heart...

En god ting kan jo ikke sies (blogges) for ofte, NorefjellHytta er FANTASTISK!!



Min kjære og jeg var der fra torsdag til fredag, og som dere ser var vi så heldige med været. Startet med deilig lunsj på terrassen i solen etter ankomst, og da var på en måte stemningen satt. TOTAL avslappnig og velvære....




Hyttesuiten vår var så koselig, akkurat passe for to, og lekkert innredet. Tømmer og rustikt, skikkelig hyttestil slik vi liker det.




Her sover man virkelig godt....




Tøffe lamper i gangen...


Gjennomført.....



Litt boblende rosè hører med.....vi feiret alenetid, flotte omgivelser, lykken og livet...



..og kjærligheten... hver 1.mars MÅ vi tilbake hit..





...dette er nemlig stedet min kjære fridde til meg!!



Han kunne ikke valgt et mer perfekt sted og gå ned på kne..Dette er stedet for sjelefred og LYKKE! Jeg er superfornøyd med at dette er stedet vi kan komme tilbake til neste år, og feire
1 års forlovelses dag. Det skal bli en kjær tradisjon. Gleder meg til Franciskas artikkel fra NorefjellHytta i neste Vakre Hjem, DEN skal jeg ta vare på.....
for dette vakre stedet har nå en helt spesiell betydning for min kjære og meg.

NorefjellHytta in my




Det ble litt personlig i kveld,
men det er koselig å dele litt happymoments også,
i en interiørinnpakning ;)

Han fiiiiin kveld videre!
Lizann











2 kommentarer:

  1. Her ser det helt lekkert ut. Jeg er en del på Norefjell for min manns firma og hytte der og vi liker oss godt. Her ikke bodd slik som dette da.

    Bente

    SvarSlett
  2. Hei, Bente
    Da anbefaler jeg dere å bestille bord for middag i den lekre restauranten neste gang dere er på Norefjell. Maten er FANTASTISK god!
    Eller en ski in/ski out lunsj- det ligger jo midt i bakken, og terrassen er flott i solen.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!