onsdag 28. mars 2012

Give Away!!!!

Vi ønsker dere alle hjertelig velkomne til å være med på en liten Give Away!
Vi setter uendelig pris på alle dere som liker og deler både blogg og facebook side, og håper at dere nå vil hjelpe oss til å få enda flere følgere og "likere".
Alt dere trenger å gjøre, er å LIKE facebook siden vår HER, og dele dette Give Away innlegget videre- på din facebook side eller i et blogginlegg for dere som heller ønsker det.
Legg så igjen en kommentar under dette innlegget, og skriv mailadresse slik at vi kan nå deg.

Gaven er sponset av søteste Marte på DesignMix

"Mango Tree" duftlys fra KOBO, i en lekker boks.

Junko Bobori fra Japan reiste mye rundt i verden, og savnet alltid luktene og stemningen fra stedene hun hadde besøkt. Dette ble inspirasjonen til å lage duftlys som kunne minne henne om favorittstedene. Merket startet i 2006, og lysene blir produsert i en liten vindmøllefabrikk utenfor New York. Lysene er av 100% soyavoks og essensielle oljer,
og har bomullsveker som ikke soter.
Lysene har en brennetid på 75 timer, og er allergivennlige.



Marte har lysene i flere herlig dufter i butikken.


OPI neglelakk, i en av vårens herlige farger, "Cajun Shrimp"!
En smashing coral tone, absolutt en must have i tiden vi går inn i nå.
Man blir jo glad bare av å se på den!


Og for litt ekstra kos, en pose med deilig sjoklademandler! Det hører jo med i disse påsketider. Og jammen er de lekre som dekor også, fine pasteller.
Gaven har en verdi på 500 kr
Tusen takk, Marte!

Vinneren trekkes om 2 uker, altså onsdag 11.april. Så lik og del ALT DERE KAN!




Snart helg dere, og sikkert påskeferie for mange!
Deilig...
Heidi&Lizann






40 kommentarer:

  1. Jeg er med:)

    Følger dere på blogg og facebook,og deler videre>:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  2. Jeg er med!:-)

    Piasuzanne@hotmail.com

    Pia:)

    SvarSlett
  3. HERLIG <3

    Jeg stakk nesen nedi det lyst i går og ble forelsket :). Fantastisk.. Ønsker meg og håper jeg vinner! Neglelakken er også superkul. O.P.I er og blir den beste lakken.

    Har likt og delt på facebook og skal jammen meg skrive et innlegg litt senere også:)

    Ha en fin dag i nydelig sol!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de lukter såååå godt!
      Og neglelakk, det får man aldri nok av! Denne fargen er bare så fin :) Tror jeg må innom Marte å kjøpe den selv ;)

      Takk, skal du ha Carine!
      God helg til deg og dine fine.

      Slett
  4. Hei
    Jeg vil gjerne være med :-) Liker facebooksiden og har delt :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med. Liker siden på FB og har delt konkurransen. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint, det liker vi!
      Takk!
      God helg!

      Slett
  6. Ingunn Kne....

    jeg ønsker å være med. Fin premie.
    Liker og har delt på FB

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant- kjempe fin!
      Takk skal du ha, og god helg!

      Slett
  7. liker og har delt,sarahbraham@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Liker og deler for flinke jenter.

    SvarSlett
  9. God kveld!!
    Jeg vil gjerne være med!! ER ikke på fb....,men lager blogginnlegg!!
    Klem og god helg♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anette!
      Ha en strålende helg:)
      Klem

      Slett
  10. Heisann =) jeg legger meg til som følger og liker også deler jeg på facebook =) spennende=) også kjekt å finne ny inspirasjon hos dere=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Så hyggelig at du finner inspirasjon hos oss!
      Ha en fin helg!

      Slett
  11. Her var det masse inspirasjon å hente!!! Gleder meg til å følge dere videre!! Og riktig god påske!! Klem Ruth

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig, og takk for at du følger oss:)
      God påske til deg også!
      :)

      Slett
  12. Eg vil vera med! :) Herleg premie! :D vårfargar :)

    Liker og deler påFB :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig med litt farger, så fint at du likte det også!
      Tusen takk, og fortsatt god helg :)

      Slett
  13. Oppdaget akkurat bloggen deres og her var det herlig :) Så masse flotte bilder :)

    Jeg liker og har delt <3 Kjempefin give-away <3

    Ha en fortsatt fin kveld og god helg :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du fant veien inn til oss, og at du likte deg her :)
      Tusen takk!
      God helg til deg også!

      Slett
  14. Superfin Give Away;)
    Jeg er med.
    God påske;)

    klem fra ann-m.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du synes det:)
      Tusen takk, og god påske til deg også!

      Slett
  15. mamlene.blogspot.com31. mars 2012 kl. 02:07

    2 lodd :-) har linket på bloggen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, supert!
      Det blir ett lodd på alle,for like og dele, så vet du det :)
      Ha en strålende helg!

      Slett
  16. Jeg er med :)
    Spennende!

    super-lille(at)hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig :)
      Tusen takk!!
      Må vente i spenning litt til da ;)
      God påske!

      Slett
  17. Jeg er med, liker, deler, og vil bare få lov å si, at postkassa har jeg satt på gløtt, smil...!

    Påskehilsen fra
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Du får krysse fingrene og vente i spenning ;)

      God påske!

      Slett
  18. Nå har jeg lagt meg til på facebook og delt giveawayen der;) Legger også bildet inn i sidebaren på bloggen<3
    Krysser fingrene for denne nydelige premien:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, strålende!
      Hyggelig at du prøver lykken :)

      God påske!

      Slett
  19. Hei!
    Vil veldig gjerne være med, superfin premie. Så koselig blogg dere har.
    God påske.
    Hilsen Mona, mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker bloggen vår, og at du vil være med på Give Away!
      Ikke lenge igjen før den heldige vinneren trekkes!
      Håper du har hatt en fin påske!
      :)

      Slett
  20. Hei lykkelige jenter <3
    Jeg liker selvflgelig siden deres og har delt.
    Håper jeg vinner den skjønne premien, den negledakken bare måååå jeg ha :)
    Klem fra Tori H

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Nå skal jeg trekke vinneren, så da får vi se hvem den heldige blir!
      :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!