mandag 19. mars 2012

Coffee table book

Mens det vakre ettermiddags lyset sakte har gått over til skumring, har jeg sittet og kost meg med en nydelig gave jeg fikk av en venninne.....ingen anledning, hun hadde bare gjort et kupp, og tenkte på meg! Er jeg ikke heldig? Fineste venninnen...
Og gaven, selveste "Hennie Interiør"!
En bok alle interiør interesserte kan finne glede og inspirasjon i, klassisk og tidløst..vakkert. 
 
 
 
 
En av Norges mest anerkjente interiørdesigner og i de siste årene samarbeidet med Slettvoll om en egen møbelkolleksjon. I boken fra Aschehoug får vi for første gang se en samlet presentasjon av hvordan interiørarkitekten og hennes team innreder og skaper de mest fantastiske interiør.
 
 
 
 
Helene Forbes Hennie har i en årrekke jobbet med interiørdesign. I 2007 ble hun kåret til Designer of the Year i det internasjonalt anerkjente tidsskriftet
Andrew Martin Interior Design Review.
Hun er i dag kreativ leder for Christians&Hennie as som jobber med rådgivning innen alle typer interiør i inn- og utland, og hun driver Hennie Interiors as som jobber med spesialdesign.
Hennie Interiør, Aschehoug
 
 



 
Alltid når jeg opplever noe vakkert fornemmer jeg sjelen. Øyeblikket av innpust, det ekstra dype åndedraget du tar når du ser noe estetisk, og da du føler at du er kommet hjem.
Helene Forbes Hennie. Hennie Interiør
 
Som jeg skulle sagt det selv......
 
 
 
LOVE it!
 
 
Dag har blitt kveld, og mandag og ukestart er snart over...
Jeg skal lage meg en latte, og kose meg litt til med vakre bilder, og lage shoppe- og prosjektliste i hodet for alt det nye jeg får lyst til å gjøre. Kan jo ikke åpne et interiørblad, "surfe" blogglandia eller titte i bøker som denne, uten at det spinner i gang for fullt! Og det er jeg vel ikke alene om?
Interiør- det evige prosjekt! Herlig!
Lizann
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!