søndag 18. mars 2012

Bring some colour into your life!


Farger er vår, farger er trendy, farger er spennende, og farger er GØY!
Men lett????? Nei.... i hverfall ikke når det kommer til våre egne hjem. Vil jo gjerne "sprite" opp litt, men må nok innrømme at duse farger på blomster, håndkler og lys ofte er det lengste vi strekker oss. Kanskje er det på tide å bli litt tøffere? En frisk farge som går igjen her og der kan være utrolig lekkert. Puter, gardiner, rammer, småting o.l er fint å begynne med om man skal prøve seg ut med litt farger- lett å bytte ut og variere. Å male en stol du har funnet på loppemarked, er jo også en rimelig løsning for å få litt farge inn i hjemmet.


Har du funnet DIN farge?

Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image



Pinned Image


Pinned Image



Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image
Bilder via Pinterest



Ha en fargerik søndag :)
Heidi&Lizann





4 kommentarer:

  1. Her var det noe for enhver smak. Masse inspirasjon! Jeg falt for det turkise skapet. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  2. Ja, det turkise skapet er flott..jeg har en gammel krakk i den fargen ("orginal" fargen), så kanskje jeg skal våge med på litt mer av den? :)
    Takk for at du titter innom oss, ha en strålende uke!
    Lizann

    SvarSlett
  3. Masse lekre bilder.Jeg burde absolutt hatt litt mer farger,men tar det alltid bort igjen etter en stund.Må nok bare innse at jeg ikke er noen fargerik person.....
    Ha en kjempe fin uke

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan kjenne meg igjen i det. Men, det viktigste er jo at man finner og skaper det man selv liker og trives med...så får du ha en fargeklatt i ny og ne da, for så å ta det bort igjen :)

      Og en FARGERIK person er jeg sikker på at du er, selv om ikke interiøret ditt er det ;)

      Ha en flott uke, du også!

      Lizann

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!