mandag 20. februar 2012

Our cup of tea...

Vi er så heldige! En skjønn venninne har gitt oss hver vår Dora Rose fra Green Gate til å ha på kontoret/showroomet når vi jobber. Nostalgiske og søte, hvitt og grått i ekte Lykkelig stil..
..også PUKKA te til da!
 LOVE!


 Declaration of Love


Harmonise, balancing for women. Passer godt for oss Vektene....


Vi jobber med prosjekter om dagen, spennende! Kanskje kommer det et innlegg i løpet av uken om hva kunder mottar fra oss når vi utfører interiørveiledning...


Happy Monday!
Heidi&Lizann

3 kommentarer:

  1. Nydelige nye kopper fra GG

    Nyt ny uke;)

    Herlige inspirasjonsbilder under her!,


    Klem
    Linda

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Linda!
    Vi skal absolutt nyte ny uke, herlige stunder med interiørlykke og inspirasjon. Vi har det gøy!
    Kos deg du også, og takk for at du titter innom oss:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy at dere gleder dere til prosjektet våres blir ferdig.Ting tar litt tid nå(alt for lang tid for meg)for vi må vente på snekkeren som har hatt en liten operasjon i fingeren.Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet(og det er jeg syyyykt dårlig på)Ha en fin uke.
    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!