fredag 9. desember 2011

Fredags WOW...

..er herved innført! Hver fredag kommer vi med noe ekstra fint, noe med litt ekstra wow-faktor. Endten det er kun ett rom, et helt hus, spesielt vakker dekor av noe slag osv. Har dere idéer til hva dere kunne tenke dere som Fredags WOW, er det bare å komme med ønsker. For eksempel som du ønkser å se et soverom i den og den stilen, bad, kjøkken, gang, borddekking...hva som helst innenfor interiør og innredning egentlig.

Vi starter med NorefjellHytta Restaurant og Hyttesuiter. Kanskje ikke ukjent for mange av dere, men likefullt verdig et WOW innlegg. Bare å drømme seg bort- vakker innredning både i hyttesuitene og i restauranten, flott utsikt, nydelig mat- alt i en skjønn forening. Nei, dette er ikke et reklame innlegg- kun et WOW fra oss....




























Bilder lånt fra NorefjellHyttas facebook side
Kollasjer Lykkelig Interiør



Nå er det tid for helgestart og fredagskos-
ha en fin kveld.
Heidi&Lizann


2 kommentarer:

  1. Aldeles herlig!! Selv om jeg alt har kjøpt inn julegaver til verdens beste mann, tror jeg jammen meg han skal få en tur til Norefjell sammen med meg i julepresang også. ;)
    Jepp, bestiller med det samme!

    Herlig helg! Heidi

    SvarSlett
  2. dette her var akkurat min stil....og den nydelige lysekrona som vi er på utskikk etter....Her hadde min mann også kost seg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!