mandag 28. november 2011

Velkommen!

Endelig! Lykkelig Interiør ser dagens lys. Vi er i gang med interiørveilednings tjenester, og vårt lille lokale på Nordre Haver gård i Drøbak er under oppussing.
Vår hjemmeside er under utarbeiding, men mye er på plass, så klikk deg inn på linken du finner øverst på siden. Der finner du praktisk informasjon om oss, mens bloggen vår skal vi fylle med bilder og tekster til inspirasjon, interiør tips, litt av hvert fra prosjekter vi etter hvert holder på med o.l.

 Vi er fast bestemt på å gjøre vår lidenskap for interiør og innredning til vårt "levebrød"- Lykkelig Interiør er starten på det eventyret. Håper du vil følge med på oss, det setter vi pris på.

Vår visjon er å skape harmoni, balanse og et lykkelig interiør for våre kunder
...og for deg som titter innom.



Håper alle har hatt en "lykkelig" 1. søndag i advent.




Bilder lånt fra Jeanne d'Arc Living
Kollasj Lykkelig Interiør

7 kommentarer:

  1. GRATULERER så mye flinke jenter. Endelig er dere i gang. Det skal bli spennende å følge dere fremover. Veslemøy

    SvarSlett
  2. Så gøy!! Veldig fin blogg ;) Gratulerer til dere begge- jeg skal heie på dere :) klem fra Camilla M

    SvarSlett
  3. GRATULERER så mye jenter.... Jeg er kjempestolt av dere, dere er sååååå flinke!!!!!
    Og bloggen ble veldig fin.
    Klem fra Hege H.

    SvarSlett
  4. Så moro, dere er dyktige!!o:) Gleder meg til å bli inspirert:)I'll spread the word:) Klem Jessie

    SvarSlett
  5. Grattis!! Da vet jeg hvor jeg skal bli inspirert og handle fremover:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer og masse lykke til!! Jeg legger bloggen inn på lista mi:-). Jeg har så mange jeg gjerne kunne tipse om, men en som troner høyt på lista mi er "The swenglish home". (link på bloggen min)
    Klem Anette♥

    SvarSlett
  7. Lykkelig Interiør29. november 2011 kl. 09:10

    Takk, alle dere skjønne!
    Vi blir lykkerørt av alle som heier på oss!
    Dette er så spennende..

    Guttemamma: Takk, du er en knupp!Nå er du på listen vår også ;) Og "The swenglish home"- masse inspirasjon og utrolig vakre bilder!
    Klem Heidi&Lizann

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos oss!